Det här är Petersons andra bok skrevs i kölvattnet efter den första boken som var en succé. Jag tycker generellt Peterson verkar vara en snäll person, som har fått lite av ett storhetsvansinne. Dessutom är han extrem i många avseende. Allt det här hindrar dock inte det från att finnas guldkorn i vad många skulle tycka är en hög med dynga.
Fortsätt läsa